A kínai lézervágó gépek iránti kereslet tíz éven belül meghaladja a 10 milliárd jüant

A lézer a 20. század óta az atomenergia, a számítógép és a félvezető után az emberiség egyik jelentős találmányává vált. „A leggyorsabb késnek”, „a legpontosabb vonalzónak” és „a legfényesebb fénynek” is nevezik. A lézergyártási technológia gyors fejlődése ellenére a világon még mindig nagy a szakadék a hazai és a nemzetközi fejlett lézertechnológia között.

2018-ban Kína és a világlézervágó gépA piaci mélységi kutatási jelentés azt mutatja, hogy a lézeripar gyors fejlődése ellenére a csúcskategóriás lézertermékeket továbbra is multinacionális vállalatok foglalják el az Egyesült Államokban, Japánban és Németországban. Vegyük például a kis- és közepes teljesítményű vágógépek piacát: Kína közepes és kis teljesítményű lézervágó berendezések iparága még mindig a növekedés kezdeti szakaszában van. Nincs sok olyan hazai lézerberendezés-gyártó vállalat, amelynek éves árbevétele meghaladja a 100 millió jüant, a főbb piacokat négy vállalat uralja, a Han's Laser,Arany Lézer, Boye lézer, Kaitian technológia.

A hazai kis- és közepes teljesítményű vágógépgyártók megosztjákA hazai kis- és közepes teljesítményű vágógépgyártók részesedése (egység: %)

Lézervágó gépnagy teljesítménysűrűségű nyalábot használ, amely a munkadarabra fókuszálva 106-109 W/cm2 lézerteljesítmény-sűrűséget ér el a sugárpont fókuszpontjában, ami lokálisan 1000°C-os vagy magasabb hőmérsékletet, valamint a munkadarab azonnali elpárologtatását eredményezi. Ezután a segédgázzal kombinálva befújja az elpárologtatott fémet, és egy kis lyukat vág a munkadarabba. A CNC gépágy mozgásával számtalan lyuk csatlakozik a célformához. Mivel a lézervágási frekvencia nagyon magas, minden kis lyuk csatlakozása nagyon sima, és a vágott termék jó tisztaságú. Most tehát a lézervágó gépek piaci méretét elemezzük a márkaverseny szempontjából.

1. A márkaigények megkülönböztetése

A céljaszálas lézervágó gépA márkadifferenciálás lényege, hogy a termék alapvető előnyét és egyéni különbségét márkává alakítsa, és kielégítse a célvásárló személyre szabott igényeit. Egy sikereslézervágó gépA márka egyetlen megkülönböztető tulajdonsággal rendelkezik, amely megkülönbözteti a többi versenytárstól, majd ezt a márkabeli különbségeket következetes módon összekapcsolja a vásárlók pszichológiai igényeivel. Ily módon a márkapozicionálási információk pontosan eljutnak a piacra, és kedvező pozíciót foglalnak el a potenciális vásárlók körében. A cél a saját lézervágógép-termékeinek bizonyos jellemzőinek megteremtése és fejlesztése, gazdag személyiséggel való felruházása, egyedi piaci kép kialakítása, amely megkülönbözteti őket a többi versenytárstól, és hatékonyan meghatározza a termék semleges pozícióját a vásárlók szemében. A lézervágógép-gyártó vállalatok és termékek egyre homogénebbé válásával egyre több hasonló termék jelenik meg, és a verseny egyre élesebb; az áttörés érdekében a vállalatoknak a tényleges igények alapján kell kiválasztaniuk saját márkapozicionálási stratégiájukat, majd meg kell találniuk a megfelelő piaci pozíciót a vállalatuk és termékeik számára.

2. A márka minőségét helyezd előtérbe

Egy lézervágógép márka ismertségét és a vásárlók körében való nagy elismerését a kiváló minőség és a tökéletes kiszolgálás jelenti, amelyek a márka alapját képezik. A kiváló minőség és a tökéletes kiszolgálás garanciája nélkül még a legjobb márkát is le fogják utasítani a vásárlók. A piacon a márka megítélése mutatja meg, hogy az ügyfél újra megvásárolja-e ugyanattól a márkától a lézervágógépet, vagy másoknak is ajánlja. A termékminőség és a szolgáltatás javítása a márka népszerűsítésének előfeltétele, és közvetlenül összefügg azzal, hogy valódi márkává és híres márkává válhat-e.

2016-ban az építőipari gépek iránti piaci kereslet Kínában elérte a 300 milliárd jüant. Nagyméretű vastag fémlemezlézervágó gépekszéles körben használják a kínai építőgépiparban. A globális lézeres gyártástechnológia gyors fejlődésével egyre nagyobb a szakadék Kína és a nemzetközi lézertechnológiai szint között, a csúcskategóriás lézermegmunkáló berendezések szinte kivétel nélkül importra támaszkodnak, aminek eredményeként a külföldi lézergyártó berendezések piaci részesedése eléri a 70%-ot. A várakozások szerint a következő 10 évben ezeknek a nagy teljesítményű lézervágó rendszereknek a piaci kereslete Kínában meghaladja a 10 milliárd jüant.

(Forrás: China Reporting Hall)

Kapcsolódó termékek

Hagyd üzeneted:

WhatsApp +8615871714482